Khamis, 24 Februari 2011

Perubahan Dalam Masa 4 Tahun...

Assalamualaikum.....

Hari ini aku mmg byk masa lapang. So aku update la blog aku nie dgn benda2 yang mengarut.hahahaha..... Hari nie aku nk cari publisiti skit..nk tunjuk kat korang perubahan wajah aku dalam masa 4 tahun nie. Okey la,, Kita tengok gambar aku waktu mula-mula masuk u time diploma.....

Photobucket
Gambar time part one pakai baju abah....(",) tahun 2007

Photobucket
Nie plak gambar aku tahun 2008 waktu dinner

Photobucket
Nie plak gambar aku buat open house kt rani estate tahun 2009

Untuk tahun 2010 plak korang tgk la kt top pages blog nie..hahaha....mata aku xlarat sgt dah nie nk tido jer rasenye. Letih dah kot. Cube korang tgk dan buat perbandingan terhadap gambar2 tersebut. Start from 2007 until now what is the differents???? tahun 2007 2 nampak cam aku kurus skit kan n agak hitam la...hehehe. Tahun 2008 plak nampak cam badan dah naik n putih skit kot skit sehingga la sekarang. Mantain la. Tp 2011 punye makin berisi.. Maklumla skarang kan dah bahagia..huhu (xsuka gosip2 nie tau)... hanya itu lah yang hanya aku dapat coretkan utk post kaly nie... Semoga aku panjang umur ag dan terus dapat melihat perubahan terhadap wajah - wajah aku yang seterusnya. cau lu....!!!!! assalamualaikum....

by
boomelake




Tiada ulasan: