Khamis, 24 Februari 2011

Taubat anda sebelum berkesempatan

assslamualaikum semua....

Hari ini aku terlewat skit bgn sampai subuh pown qada jer.hihihih...Nk bt cam ne kan todo lewat sgt. Ambik ko, sedar-sedar jer hari dah cerah. Biasenye aku bgn dalam 6.30 cam 2 la. Pastu aku bukak laptop and then bace paper.Skarang ni kan dah mudah. Semuanya dah online. Pas baca paper aku gie minum kt kedai capati seksyen 8. Power gila habaq hang. Sedap pown sedap. Yang 2 korang try la nnt. Aku xmau cita pasal 2 sgt. So kite proceed terus ke tajuk utama yang mana aku nk sentuh berkenaan sedikit tentang taubat. Apa itu Taubat ??????

Sebagai seorang manusia biasa seseorang itu termasuklah aku tidak akan lari daripada melakukan kesalahan. Tidak kira lah sesama manusia ataupown degan Allah. Pada aku taubat itu adalah perlakuan diri yang mana apabila seseorang itu telah sedar yang dia telahpown banyak melakukan kesalahan dan berdosa kepada Allah. Dan dia memohon keampunan dari allah. Jadi nya kepada pembaca- pembaca semua aku nasihat marilah kita bertaubat sebelum sempat dan hayat ini masih ada..

aku ada terbaca yang orang tidak sempat bertaubat sebelum mati itu akan mati selepas ianya mati. haa..!!! korang paham x???hehehe msti xkan. Maksudnya aku dah rotan korang pastu aku cucuk pulak dgn pisau..cam ne rasanya????cam 2 la lebih kurang maksudnya. Dan byk ag la maksudnya. Sebagai seorang islam aku rasa kita semua jelas tentang ini kan.Dalam internet nie byk info tentang nie, jadi korang baca la. Kita hidup xtau bape lame ag. Jadi sesasilah terhadap dosa yang telah dilakukan. Percayalah bahawa orang yang bertaubat itu akan suci jiwanya. Cewahh....!!! dan pandai ayat2 bunga sekarang. Tapi itulah hakikatnye.hehehehe. So aku rasa aku stop sampai sini jer lah k. Kita jumpa di post yang lain k... "Taubat la anda sebelum sempat"... Amin..

Assalamualaikum.......

boomelake

Tiada ulasan: